Kundtjänst

Vår kundtjänst har öppet helgfria vardagar mellan kl 10-15.
Under dessa tider finns det en rad olika sätt att komma i kontakt med oss. Du kan skicka ett mejl, ringa eller chatta med oss.

Vi är online på chatten mellan 10.00-15.00. Klicka på chatt-ikonen i högra hörnet för att ta kontakt.

Tveka inte på att mejla oss på kundtjanst@parfymfabriken.se om ni har några frågor. Vi svarar dig så fort vi kan.

Du är välkommen att ringa oss på telefon: 08-279996. På helgfria vardagar svarar vi i telefonen mellan kl 10.00-13.00.

Vanliga frågor

Vanliga frågor

Var är min order?

I din orderbekräftelse finns en länk till en sida där du kan se din orderstatus.

Hur gör jag för att ändra min order?

Alla beställningar går direkt till packning för snabbast möjliga leverans, men om du mejlar så snart som möjligt och har lite tur hinner vi ibland ändra eller stoppa beställningar.

Hur gör jag en retur?

Är dina varor oöppnade och oanvända kan du använda ångerrätten i 14 dagar från det att du mottog beställningen. Vid utnyttjande av ångerrätten står kunden för returfrakten. För fullständiga regler och anvisningar kan du läsa våra köpvillkor.

Min beställning har blivit fel.

Gick något fel i din beställning? Ingen fara, vår kundtjänst finns här för dig!

Har min beställning gått igenom?

Varje genomförd och godkänd beställning genererar per automatik en orderbekräftelse. Den vanligaste anledningen till att en orderbekräftelse uteblir är att man i samband med beställningen har råkat uppge en felaktig mailadress. Känner du dig osäker så finns vår kundtjänst tillgänglig och svarar på dina frågor.

Varför har jag inte fått en faktura?

Fakturan skickas alltid med e-post till den e-postadress man uppger vid beställningstillfället. Har du inte fått fakturan kan du kontakta vår betalpartner Klarna, så hjälper de dig. Du når Klarna på http://www.klarna.com/customer-service