Vanliga frågor & svar

Alla beställningar går direkt till packning för snabbast möjliga leverans, men om du mejlar så snart som möjligt och har lite tur hinner vi ibland ändra eller stoppa beställningar.

Är dina varor oöppnade och oanvända kan du använda ångerrätten i 14 dagar från det att du mottog beställningen. Vid utnyttjande av ångerrätten står kunden för returfrakten. För fullständiga regler och anvisningar kan du läsa våra köpvillkor.

Gick något fel i din beställning? Ingen fara, vår kundtjänst finns här för dig!

Varje genomförd och godkänd beställning genererar per automatik en orderbekräftelse. Den vanligaste anledningen till att en orderbekräftelse uteblir är att man i samband med beställningen har råkat uppge en felaktig mailadress. Känner du dig osäker så finns vår kundtjänst tillgänglig och svarar på dina frågor.

Fakturan skickas alltid med e-post till den e-postadress man uppger vid beställningstillfället. Har du inte fått fakturan kan du kontakta vår betalpartner Klarna, så hjälper de dig. Du når Klarna på http://www.klarna.com/customer-service

0